Merkidentiteit en webdesign voor Thermosfeer

Bekijk de website…

Thermosfeer specialiseert zich in het installeren van warmtepompen, verwarmingsketels en sanitaire voorzieningen. We kregen de taak het logo te herwerken en de website te ontwerpen en uit te werken om zo het bedrijf ook online actief te maken. Het doel van de klant was meer klanten aan te trekken door middel van zowel offline (reclame op voertuigen) als online (website) marketing.

We herwerkten het logo tot een sterke merkidentiteit die op alle toepassingen gebruikt kan worden.

 

De nieuwe website ziet er niet enkel esthetisch goed uit maar er is vooral nagedacht over de User Experience. Zo is de belangrijkste informatie bewust op bepaalde plaatsen op de site geplaatst zodat potenti√ęle klanten snel hun nodige informatie vinden. Ook gebruiken we een one-page-website om bezoekers snel en gemakkelijk naar content met een hoog conversiepotentieel te leiden.

Elke website die door Rockylake ontworpen wordt is responsief zodat deze op elke soort device goed kan worden weergegeven.

Bekijk de website…

Details

Services
Logo ontwerp, merkidentiteit, webdesign, webdevelopment

Datum
Maart 2019

Klaar om met ons samen te werken?
Let’s do it!

Een reactie achterlaten

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *